adikbebecute's FotoPage

By: anis nordin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 6-Jul-2006 09:22 Email | Share | | Bookmark
Pertelingkahan Kecil..

Pertelingkahan..
Kini aku bebas..






Pertelingkahan kecil kelmarin..
cukup jadi lembaran hikmah..
kerna aku ingin tetap..
sahabatmu..

yeah!! bertemu lagik..pic kali nih gegmbo burung yg mcm tgh bergaduh sket..hihihi..kes berebut makanan lah tuh..pic nih kat Medinah Rabat, Morocco. aku amik gune camera nset motorola aku yg dulu tuh..kire pic nih di ambil dalam jarak yg dekat jugak laa..
so..hari nih baru aku publish setelah lama duk terperap gegmbo nih dalam cd..hehe..
samat menengok..

hingga ketemu lagi

wassalam


Thursday, 29-Jun-2006 21:23 Email | Share | | Bookmark
Seindah Rembulan

rembulan
assalamualaikum..
huhu..lama aku tak post kat sini..bukan tak nk post tapi laptop aku masuk hospital menyebabkn seme pic2 aku yg dah siap edit burn cam tuh jerk..sedihnyeeerrr.. hehe..ape2 pun redha jerk laa walaupun byk pic2 bestt yg hilang..
so..utk itu..sementara berpeluang nih aku persembahkan pic bulan mengambang nih..hihihi..tak der laa sharp sgt pic dier cume aku agak tertarik laa coz aku nih mmg spesis yg suke tgk bulan..hehe..pic nih aku amik dah 2,3 minggu lepas kat tingkap bilik aku jerk pon..gune camera nset motorola aku yg aku sempat gune tak smpai sebulan tuh sblm brtukar tgn..hihihi..
itu jerk utk kali nih..

hingga ketemu lagi..wassalam



Tuesday, 2-May-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
..bila jiwa bernilai seni..

..birunya biru..
..kota dipenjara..
 
View all 16 photos...
assalamualaikum...
kali nih aku publish pic yg aku amik mase pi pameran seni kat Sale,Morocco..ntah aper nama pameran tuh..aku pon tatau..yg penting aku puas hati dapat shoot beberapa pic yg senonyer tak bleh di shoot..hehehe..ade orng jaga kat situ..pameran seni sedia maklum jek laa..mane bleh amik pic sebarangn..tapi aku gatal2 gak nk amik..sbb pic2 kat situ mmg cantik..dan seni ukir dier pun bleh tahan..sempat lah aku tembak beberapa pic mase kat sini..pastuh takut dah..sbb jaga tuh dah pndang kat aku..aku pun hadiah laa senyum manis sket..pastuh terus simpan camera..hihihi..
kali nih tembak pic mmg tak fokus..tgn ke lain..mata ke lain..memerhati sekeliling..hihihi..dah nama pon amik gmbo tempat terlarang..kene lah berjaga2..
ape2 pun nih laa pic2 yg sempat aku tembak sesikit..lukisan dan jugak ukiran..aku jadik terpana seketika tgk pic2 nih..cantik sgt..ukiran dier pun boleh tahan..tgk live lagik dier duk buat ukiran tuh..
itu lah manusia ciptaan tuhan..bila jiwanya bernilai seni..















Sunday, 30-Apr-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
..:: aku anak kecil yg chomel ::..

..kekuching chomel..
..bebe chomel..
..mama bebe ngn baby bebe..
View all 9 photos...
hmm..kengkawan seme duk publish pic kucing yg cechomel...memandang aku tadek pic kucing..bebe kesayangan aku pon jadik laa..kucing kat mane2 pun bleh carik..bebe aku..tetap aku punya..hehehe..tapi ade gak satu pic kucing nih utk tontonan seme..kucing aku tembak kat embassy Mesia di Morocco..hehehe.. camat menengok..






Friday, 28-Apr-2006 02:23 Email | Share | | Bookmark
..MENCARI REDHA..

Mencari Redha Nya..
Seindah Ciptaan
Masjid Hassan II Casablanca Morocco
View all 6 photos...
Assalamualaikum..
hehe..hobi baru menguasai diriku..bukan aper..saje2 isi mase lapang..bak kate sorng senior tuh..kalau ade gmbar cantik2 ngape buat pekasam..hihihi..yerr..tak buat pekasam dah nih.
saye nih bukan lah pndai nk tembak pic..nk mengedit lagik lah doif nyer..buat sesuka hati jek..hehehe
ape2 pun nih jek lah utk kali nih..entry yg pertama..nih pic2 nih amik mase pi Ma'arid Kutub kat Casablanca,Morocco..
kepada kengkawan..senior2 or sape2 jek lah yg expert2 tuh..berilah tunjuk ajar kat saye yg tersangat lah doif nih..
okey..selamat menonton..hehehe..:-h wassalam






[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net